Jan 10, 2011

masihkah sayang????

Entah mengapa hati ini tidak keruan pabila dia berada didepanku...apabila dia berada didepanku, aku jadi termanggu...aku jadi happy sgt2...rindu seolah2 terubat....


Sememangnya kalau ikutkan perancangan aku, aku ingin melupakannya...semakin aku ingin melupakannya, semakin kuat ingatan aku kepadanya....aku seronok pabila bersamanya, aku happy bila bersamanya...aku rasakan dunia ini aku yang punya...emm kembang je hati aku ini....hehehhe...


Tapi kerinduan ini, biarlah aku simpankannya di dasar hatiku ini. aku tak mahu sesiapa pun tahu aku sedang merindukannya....malu sangat kalau orang lain tahu. jadi jalan penyelesaiannya adalah menyimpannya ke dalam lubuk hatiku yang paling dalam agar tidak memalukan diri sendiri.......



No comments:

Post a Comment