Oct 3, 2011

Dia Lagi!!!!!!!!!

Aku masih tak paham ....mengapa aku semakin ingin melupakan dia, tetapi makin menggila ingatan aku terhadapnya.... aku mmg dah yakin, tiada lagi cinta di hati ini buat dirinya... itu sudah semestinya...tetapi kenapa aku masih bermimpikan dia? mengapa?

Aku tak rasa dia masih kenangkan diri aku...maklumlah dia kan malu ada aku ini sebagai kawan dia....

Cinta ini, mmg milik dia...tetapi sampai bile aku harus menahan perasaan ini..Dia kini bersama dengan pilihan hatinya..oh hati, bilakan ianya terubat dari kelukaan yg berdarah ini? 

Setiap dan segala kenangan akan aku simpankan dalam lipatan memori aku, kerna setiap kenangan bersamanya adalah kenangan yang amat manis buat ku...

Aku cuba untuk mendoakan segala kebaikan akan menyuburi di setiap langkahnya. Aku amat berharap satu ketika nanti aku lah wanita itu dan dikala itu, bukan dia lagi menjadi pilihanku kerna ada yang lebih baik dari dia. Aku akan cuba untuk bergembira sekiranya dia sedang berbahagia.

P/S: Susah benar untuk melupakan kelukaan ini...dan jua, segala memori pahit itu sentiasa berputar berkali2 di minda sehinggakan menimbulkan segunung kesedihan di hati ini...oh harap2 no more tears after this...

1 comment:

  1. ntah la..aku pun kadang2 teringat gk ex aku walaupun hakikatnya masing2 dah da peganti tapi ntah la kadang2 terlintas gak ingatan pada si dia..mgkin sebab dia pernah bertakhta di hati menyebabkan kenangna itu susah utk di buang..

    percaya lah setiap titisan air mata & kesabaran ada Rahmat yang menanti..selagi kau tak bebaskan diri kau dr semua kesakitan and kesedihan itu selagi itu kau tak kan nampak rahmat tersebut..

    ReplyDelete