Feb 9, 2010

Siapa??? Aku pun tak pasti....

Dikala ini aku amat merindui dirinya...Kenapa aku asyik terkenangkan dirinya...sedangkan aku tau selama ini perasaan yang istimewa ini hanya untuk Mr.A sahaja..aku tak ingin org lain mengambil alih perasaan ini kerna aku ingin setia kepada Mr.A..jikalau perasaan ini diketahui bonda aku mahu aku kene penangan bebelannya itu sehingga ke hari lima belas pun belum tentu habis lagi mahu bersambung sampai ke setahun...heheheh (bonda jangan marah...nak wat camne hati anakanda ni hanya untuk Mr.A je walaupun lelah untuk anakanda melupakannya...)

Tetapi sampai bila aku ingin memendam perasaan aku ini sedangkan Mr.A sudahpun bersama dengan keluarga bahagianya..mungkin seorang bayi comel telahpun menghiasi kamar beradu mereka...huhuuh bonda tolong anakandamu ini...

eh kenapa termasuk cerita Mr.A ni...aku nk bercerita tentang Mr.H nih....

Pagi2 dinihari ni aku terasa rindu sangat terhadap Mr.H...entah kenapa aku pun tidak pasti...adakah berputik kembali perasaan itu di dalam dada aku ini??? sebelum kawan aku tidur sempat la kami wat keje gila...nk tgk bape org anak yang bakal kami dapat selepas berumahtangga dengan menggunakan kalung emas...heheh semasa bermain itu aku asyik teringatkan Mr.H..aku pun tak pasti kenapa sedangkan aku tahu hanya bermain sahaja dengan kawan aku ini...

semakin lama semakin keliru la hati aku ini..adakah masih berperasaan kepada Mr.A ataupun menyayangi lagi kepada Mr.H..

Ternyata dia yang pernah wat aku rasa dihargai walaupun secara tidak langsung...aku amat menyayangi dia semasa kami bersama...aku rindu sgt kat Mr.H...kalau lah dia tahu aku masih merindui dirinya dikala ini, adakah masih terbuka peluang untuk bersama kembali???

tetapi apa apa pun aku masih keliru dengan perasaan aku di kala ini...ada ketikanya aku merindui Mr.H dan ada kalanya aku terkenangkan saat2 indah bersama Mr.A di suatu masa dahulu...

Siapakah sebenarnya dihatiku ini??? kenapa aku terasa yang aku ni tamak sgt...huhuhuhu

1 comment:

  1. aku pun tamak,semua nak buat,semua nak sayang.tapi itu semua benda simple je..tak de ape2...its okay.tak salah.

    ReplyDelete